Tillbaka i Örebro

Jaha... en svettig helg senare är jag nu tillbaka i Örebro. Det är för övrigt fel på den här stan, det insåg jag nästan på en gång jag var tillbaka... från att kliva in i den heta bussen med dess interiör med stark lukt av sur svett, till att samma buss gav upp precis innan korsen upp mot våghustorget (ni vet där Conventum kongresscenter ligger mitt emot). Till att kliva av ersättningsbussen och inse att gatulykterna är tända. Mitt i sommaren. Mitt på dagen. Slöseri.

Jaja... förutom det så... det hade varit väldigt skönt att ha en trädgård nu... gärna med pool. *suckar*

 Jaja... nu är jag vrålhungrig, så jag ska nog fixa mig mat. Det behövs, trots värmen.

Sådant är livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback