I vackra Gräfsnäs

Igår var åkdagen... jag packade på morgonen (och fastnade lite lätt i ett träsk, men lyckades slita mig), tog bussen, tåget... mamma mötte på stationen i Alingsås, och sedan var det Willys och så hem. Och lamm till middag! Gott! Och annars en lugn eftermiddag/kväll.
Idag. Tja... jag vaknade och kände att halsen var... inte ok... har fortfarande inte lyckats lista ut hur och varför... och det är svårbeskrivet. Jaja. Har ätit frukost och sånt... gått med Freia. Sitter nu och skriver vid datorn (inkopplad utomhus såååå skönt). Ska snart fixa mig lunch. Eftermiddagen blir till att skriva mera... fixa middag till mig, och ge Freia hennes... en till promenad... och tja... ta det lite lungt kanske. Är så skönt i Gräfsnäs!

Ska kolla lite på tåg tillbaka till Örebro också... så jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback