I mörker och regn

Igårkväll tog jag en promenad. Jag hade egentligen tänkt gå ut mycket tidigare, men så blev det inte så, men å andra sidan fick jag sällskap av Louise, vilket alltid är trevligt. Therese skulle upp tidigt... Men det var vansinnigt skönt att gå ett varv runt Brickebacken i mörker och regn, prat och ja... frisk luft, vacker himmel... och när jag kom in satte jag mig vid datorn en stund... och så läste jag en stund i sängen... *skönt*

Idag... tja... det är varmt i alla fall... Jag funderar på om jag ska ta med datorn ut på balkongen efter lunch, och sitta där och skriva ansökningsbrev. Man kan ju inte sluta söka bara för att man har förhoppningar om något man redan sökt. Även om det känns cyniskt. Så... det är väl ungefär vad som är på gång. Jag hade väl kanske trott att jag skulle få lite fler mail från ett visst håll, och hoppats på lite färre från ett annat. Men sådant är också livet... jag har att göra, hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback