Är det någon där ute?

Jag diskade en del... lyckades faktiskt känna mig nöjd en stund över det jag åstakommit. Sedan gick jag ut på promenad i regnet. Det var rätt skönt, men det slutade regna för snabbt... och så var det ingen hemma där jag ringde på... trist. Hade varit så skönt att gå och småprata i regnet. Jaja... nu har jag kommit hem igen, och håller på att fixa mig lite middag. Magen har klagat ett tag, för jag tycks ha glömt lunchen. Det var enklare att hitta motivation för mat när jag var hemma i Gräfsnäs och kunde gräva upp färsk potatis, och plocka sallad, ärtor... här i Örebro känns det där med mat mest håglöst... jaja, jag måste väl äta något. Bara frukostarna som jag uppmanat entusiasm för, och det kan ha fler förklaringar än vad som syns vid en första anblick... jaja.

Hur som helst... det är synnerligen lugnt här. Och mina planer för framtiden... tja... det rullar väl på. Långsamt.

Annars så har jag ont i ryggen. Det går väl över det med. Så småningom. Mina nya beslut gällandes kuddar har i alla fall avhjälpt axlar och nacke något... så jag kanske kan hitta på något smart för min rygg med.

*tillbaka till matlagningen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback