Att gå upp frivilligt



  Eller framförallt att gå upp innan väckarklockan ringer. Eller utan att någon väckarklocka ringer. Man mår så mycket bättre då. Idag hade jag ställt klockan på 9.00, mest för att vara säker på att komma upp hyfsat normalt och känna att jag får något gjort idag. Gick upp en halvtimma tidigare än så, helt enkelt för att jag var utvilad, och hade tröttnat på att ligga i sängen. Skönt. Så nu är alla morgonsysslor avklarade, och det är dags att ta itu med dagen. Stora planer, håller hälften är jag nöjd. Särskilt en specifik. Att det kan vara så svårt att ringa ett samtal.

 I övrigt... vet inte, håller koll på ett par saker och väntar in ett par andra. Och jobbar på med det jag borde göra. Ett par projekt som ligger och väntar på mig, de ska jag också ta itu med. Jepp, stora planer både för dagen och tiden som kommer. Det blir bra. I sinom tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback