Snö, tokdisplayer, diskussioner och långbord

Och choklad. Jag är på HRFs kansli, på möte med HRFs Förbundsstyrelse. I kansliets lunchrum finns en kaffemaskin som även erbjuder choklad. Gott, gott att dricka sött och varmt... efter maten, i fikapauserna... massa massa choklad blir det.

I morse gick jag upp tidigt, väldigt tidigt. Och pigg, det var jag definitivt inte. Väckarklockan ringde klockan fem, och jag tror inte jag somnade vid 2-3 någonstans. Inte många timmars sömn blev det.

När jag rusade iväg till bussen hamnade jag mitt i ett snöväder. Det gjorde mig lite lycklig. Trots hur opigg jag var. Men ju närmre Stockholm vi kom, desto gråare blev det. Här är det ingen snö. Inte alls. På tåget dåsade jag stora delar av resan, men varje gång jag tittade upp på tågets display fanns där ett nytt meddelande. Bland annat önskade den Glad påsk. Ska skriva in de andra meddelandena när jag har tid... just nu sitter jag faktiskt på själva mötet. Och möten, det är roligt, intressant... och så vidare. Diskussionerna studsar fram, och jag sitter och antecknar lite smått under vägs. Ambitionen är att skicka en liten rapport/sammanfattning etc... till min egen styrelse sedan.

Annat på gång... imorgon fortsätter mötet, och avslutas till lunchtid. Sedan blir det, om jag förstått det hela rätt, glögg, och så julbord. Julbord med HRFs Förbundsstyrelse, HRFs kansli, UHs kansli och jag. Blir nog trevligt. De håller redan på att duka upp här utanför i korridoren. Att sitta i det här sammanträdesrummet är så spännande. Framtidsfrågor och organisationsfrågor... jösses. Tunga punkter på dagordningen i alla fall.

Hallelulja för mobilt bredband så att man kan göra mer än en sak samtidigt!


Kommentarer
Postat av: Jacob

VA!! vad är det jag ser. Sitter du och bloggar under tiden som du ska vara aktiv på HRF:s styrelsemöte.

Fy dig Gudrun :)



Skämt å sido, njut av chokladen, den är god.

2008-12-12 @ 10:52:08
Postat av: Anna

Ja här är så tråkigt grått:(



Hehe den kaffemaskinen är vi nog alla välbekanta med:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback