Den nya PLANEN

Från att ha haft ett program med planering för varenda dag, och skicka in uppdateringar var eftermiddag så har nu den nya handlingsplanen landat i brevlådan. Jag har två uppgifter. Jag ska löpande söka jobb via internet (japp, så står det, inget om brev, besök...) och jag ska maila in vad som hänt vid vissa specifika datum. En gång den 15:e, och sedan var tredje vecka med start den 8:e efter nyår. En lättföljdplan om inte annat. Tur att jag är en individ med vänner, så att jag får någon som helst social kontakt alls. Tur att jag har min sambo. Och tur att jag är hyfsat bra på att själv se till att få saker gjorda. Jag har verkligen full förståelse för dem som blir deprimerade av att gå arbetslösa. Hur ska man kunna leva ett liv framför en datorskärm? Man måste få träffa riktiga människor då och då.

Jösses...

Jaja... tack alla ni som finns runt omkring i alla fall!

Ikväll ska jag ringa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback