Solskensdag

Planerna för dagen...
De riktiga planerna försvann lite. Oups... skulle egentligen varit i Stockholm, men det blev inte så.
Så de nya planerna är att
  • Äta frukost
  • Kolla recept, se vilka ingredienser som behöver köpas in
  • Gå på promenad i skolskenet med sambo, passera affären
  • Se till att alla kalendrar stämmer överrens, och att allt jag ska göra står med
  • Skriva rent anteckningarna från gårdagens möte
  • se hur tiden ligger, och ev göra något mer innan jag går ner
  • Presentera Bullterriern... :-)
Avklarat är:
  • Äta frukost
  • Kolla recept, se vilka ingredienser som behöver köpas in
Kvar är:
  • Gå på promenad i skolskenet med sambo, passera affären  inväntar egentligen mest att sambon ska bli klar att gå... Men solen lyser, och orosmolnen är långt bort.
  • Se till att alla kalendrar stämmer överrens, och att allt jag ska göra står med
  • Skriva rent anteckningarna från gårdagens möte
  • se hur tiden ligger, och ev göra något mer innan jag går ner
  • Presentera Bullterriern... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback