Mycket bättre idag

Har kunnat stå på benen rätt obehindrat. Snurrar nästan inte alls. Och jag tänker ta en promenad sen... med Becks. I övrigt så är det roligt att höra goda nyheter, som att Ebba kommit in på sin utbildning, som att folk får fast anställning (till sist i vissa fall). Som att svåra tentor klaras av. Mycket som är roligt alltså. Försöker hålla fast vid det, samtidigt som jag söker jobb, skriver på saker och ja...
Och däremellan spelar jag spel, läser och kramas. Mer kramar åt folket!
Fast vädert är rätt trist...

Kommentarer
Postat av: eBbA

Tack så himla mycket! Krya på dig, fina du!
Kramar om dig i mina tankar (tyvärr funkar kramar bara sådär på avstånd...)

Postat av: Vicky

Ja, det är trist. Men det var nog helt enkelt inte meningen. Det finns nog något annat till mig därute någonstans, helt enkelt :-)

2008-04-27 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback