Information, huvud och hals

Jorå... borde vara på platsen A för att inhämta viss information. Har lite en känsla av att är det viktigt kan man väl få det skriftligt? Mail eller papper kvittar mig lika, men... funderar också lite på det där med nystart. Kan också vara en sanning... Annars är huvudet tungt, och halsen raspig. Det gör ont att svälja, ont att prata, och rösten är opålitlg. Och så har jag huvudvärk. Just huvudvärken tror jag att jag kan lösa genom att dricka mycket vatten. Fast för att dricka vatten måste jag svälja... *suckar* Är så mycket enklare när man är frisk. Har en massa andra saker i huvudet också... mycket som egentligen borde fixas, och... jaja. Det ordnar sig väl. Har lite en känsla av att mamma kan ha rätt om det där med pollen, korsbefruktningar och allergen. Mamma brukar ha rätt om sånt.

För övrigt... Bullterrier. :-P

Och jag älskar verkligen Erik. Fixar och ordnar. *tacksam* *Nöjd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback