Årsmötestider

Jaha, då är det äntligen dags. Imorgon åker ungdomar från stora delar av Sverige söderut till Lund. Vissa åker åt något annat väderstreck, och ja... det ska bli skönt att komma igång. Det känns som att själva årsmötet är välplanerat och lagom utportionerat. Jag har mina saker under kontroll, ja, så... är bara en stötesten, men den jobbar jag på. Blir säkert bra det med. Eller så struntar vi i det, eftersom det i alla fall inte är överdrivet kul. Vi får väl se.... Kommer jag upp i en sammanhängande sida innan mina andra åttaganden så skickar jag ett mail. Annars skickar jag iväg ett mindre mail. Det blir bra. Allt blir bra.

Ska bli skönt också att faktiskt köra. Vi har planerat så länge. Diskuterat en massa och ja... nu får vi se hur det blir på riktigt. Jag hoppas på livliga debatter med många åsikter, samt att ett par frågetecken rätas ut. En dag skriver jag en lathund på egen hand. Kanske som en present... jaja, vi får väl se. Allt blir bra. Det ordnar sig.

Tillförsikt, förväntan och lite pirr i magen. Bra kombination inför packande och sista förberednandet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback