Sprittande, alldeles hoppande, jublande glad



  Det ringde någon. Alldeles precis just nu var det någon som ringde. Någon som ville prata med mig, träffa mig... efter att ha läst min arbetsansökan. Äntligen händer något. Äntligen är det någon som är intresserad av mig. Det känns så skönt. Även om det kanske inte leder någon vart så är det i alla fall någonting, någon annan respons än ett opersonligt "tack för din ansökan, men tyvärr..." Och i dagarna betyder det mycket, mycket, mycket. För det där andra, det är rätt deprimerande, och likaledes är den ihåliga väntan. Japp, nu händer det något, nu gäller det bara att... *hoppar och studsar och kan inte sitta still*



Banalt? Kanske, men det lilla kan göra så mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Härligt! =)

Postat av: Becks

Oh, vad härligt! Hoppas på det bästa vännen! :)

2007-10-01 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback