Pyjamas är mysigt

Har börjat använda pyjamas som myskläder här hemma. Hur mysigt som helst. Men folk som ringer på dörren tenderar att bli förvirrade. :-D Då får de väl bli det då. Jag gör precis som jag vill i min egen lägenhet.

Och idag kommer Erik hem! *längtar* Fast vi måste ta itu med en del tråkigheter... som att handla mat. Fråga mig inte vad som hände när jag försökte igår. *trist*

Annars lever jag i förnekande, vilket är helt ok.

Niklas rinde för en stund sen på dörren och ville ha bärhjälp senare. Visst, ska se till att jag har lite normalare kläder på mig då. :-) För vad man gör offentligt är en helt annan sak än hur man ser ut hemma.

Nämnde jag att pyjamas är fantastiskt mysigt?

*stor kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback