Morgontrött uppe före solen

Nu är det officiellt bestämt. Om jag hittar ett jobb så ska jag defenetivt inte pendla mer än, säg, en timma. Jag är alldeles för morgontrött för att gå upp så här tidigt.
Men vet ni vad miraklet är? Jag vaknade fem minuter innan väckarklockan skulle ringa... och jag tvekade bara i en minut innan jag gick upp, så jag slapp höra väckarklockan, och framförallt, Erik slapp höra väcarklockan.

Idag ska jag till Stockholm för möte med HRFs förbundsstyrelse, där jag sitter som adjungerad. Undrar om jag skulle skriva till det... nej, förlåt. Hör ju inte till saken. Jaja, hur som helst, så nu sitter jag här och äter frukost, sen tar jag bussen in till de centralare delarna av Örebro, och så tåget till Stockholm. Och T-banan till kansliet. *suckar* Får väl ta till Stockholmstakt för att komma i tid...

Förutom att jag tvingats ur min mysiga säng är det väldigt trevligt att sitta med på HRFs möten. Det är intressant, och personerna är så trevliga. Återkommer kanske med en uppdatering ikväll eller imorgon.

Jo, just det... Erik är hemma också. Kom igår *äntligen* Och vi har mat hemma *äntligen*

Nä, det är väl egentligen bara att vänja sig vid att gå upp i mörkret, före solen, för nu är hösten här, och det blir mörkare och mörkare. Trots vad jag skrev i ett
tidigare inlägg så är det rätt negativt att det blir så mörkt.

Nä, det var nog allt för nu. Jag har ju faktiskt ett tåg att passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback