Morgontrött

Jorå... väckarklockan ringde imorse, och jag fattade inte varför. Några lyckliga sekunder tänkte jag att det måste vara fel, men med handen på väg till klockan insåg jag sannningen, och jag gick upp. Nu har jag kommit igång lite, vilket är bra, för det är snart dags att gå. Dags för ytterligare en dag med Ungdomsrådet.
Jag tycker verkligen om våra möten, det är mycket diskussioner, och så ah, det är trevligt. Igår diskuterade vi vissa saker livligt, och andra mer på en detaljnivå, slutresultaten kommer bli riktigt bra, när vi väl är överrens. Den stora frågan för dagen är väl vad som händer med utskottsutredningen. Vi kanske kan komma fram till något. Det blir bra. I slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback