ff - Förstörd Frukost

Jag vaknade och kände att jag mådde alldeles pissigt, så jag beslutade mig för att läsa en stund innan frukost. Generellt sätt är det en ganska dålig idé, eftersom jag inte fungerar innan frukost. Men nu gjorde jag i alla fall det. Sedan, när det väl var dags att fixa i ordning frukosten bestämde jag mig för att unna mig lite, och la tid på att värma brödet, att lägga upp geometriska mönster, och i största allmänhet göra maten tilltalande. Gick sedan ut för att hämta ur det ur ugnen, och den är avstängd. Får alltså börja om från början utan att veta hur långt ugnen kom innan Erik bröt in. Resultatet blev i alla fall inte alls så gott som jag tänkt mig, och jag sitter nu här och är missnöjd. Förutom då förkylningensom jag vaknade med, och huvudvärken som jag serverades över ett frusterat utbrott över den information som finns under HUM på oru.se

Slutsats: Idag är inte min dag, och det är bara lunchdags.

Dagens tips från coachen, var försiktig om du tänker våga dig in på mitt revir.

Gårdagen gick för övrigt inte heller särkilt bra, jag fastnade i ett dataspel, och fick således inte alls gjort det som jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback