Dimma ute, dimma inne - eller hur var det egentligen?

Det är alldeles grått ute. Sanslöst trist.

Ska till Stockholm idag, är inte riktigt på humör.

Borde göra en massa saker, men skjuter upp det. Nån sak blir det iaf på tåget... antingen dit eller tillbaka. Trösten är iaf att jag slipper sova där. Det ska jag dock göra en annan... *suckar* Ibland känns det bara jobbigt. Det är de här gångerna när man precis kommit hem, och så ska man iväg igen. Annars är det ju egentligen roligt. Var jätteskönt uppe i Leksand, jag gillar verkligen HRFs möten. Och i helgen är det spexets upptaktshelg. Det är ju alltid en höjdpunkt. Måste bara kommunicera med en och annan.

Fick tag på en tvätttid till imorgon. Välbehövligt. Har börjat få problem att hitta nödvändiga kläder... jaja... det ger sig det med. Imorgon är åter en dag.

Nä, omdistrubation av saker i och ur väskor, tror jag. :-)

Och så en och annan liten lapp :-)

(undrar om jag la in den senaste i det där dokumentet) ska nog kolla det... Note to me.


Det morrar i grannrummet. Tur att jag vet varför och hur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback