Dags att uppdatera?

Känns bara inte som att jag har någon lust att skriva om mitt liv just nu. Är fruktansvärt påfrestande att vara arbetslös. Framförallt är det påfrestanden med den finansiella osäkerheten. Hur mycket pengar har jag? Hur långt räcker de? När kommer det nya pengar? Vad måste jag betala? Irriterande. Det är inte som att jag, äh...

Det finns roligare saker att skriva om. Imorgon är det
Hörselskadades dag. Imorgon åker jag också till Stockholm för en påverkanskurs. Har insett att jag som vanligt börjat räkna mitt liv i helger. Den här helgen (42) blir det en dag i Stockholm och Påverkansdag. Nästa vecka (43) kommer Upptaktshelgen (alltid en höjdpunkt, en ljuspunkt i höstmörkret). Därpå (44) åker jag hem, och ska fira lite födelsedag med familjen. 45 blir det fest med Louise och våra vänner. 46 HRFs Förbundsmöte, 47 Ungdomsrådets styrelsemöte (och min faktiska födelsedag, men då är jag ju redan färdigfirad). Sen är det vecka 48 och då kommer december. Nedräkningen mot jul. Snart nu. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback