Anställningsintervju

Var på anställningsintervju idag. Min första. Ja, inte den första jag är på, men den första då jag faktiskt är intervjuoffret. Märklig känsla. Men ändå... jaja... spännande. Det verkade som att det gick bra i alla fall. Hoppas, hoppas...



Ovanstående skrev jag 14.19. Det är länge sedan nu. Länge som internet inte har fungerat. Länge.

Och hur går det att söka jobb utan internet? Dåligt. Hur går det att hålla koll på sitt liv utan internet? Hyfsat, men inte ok. Irriterande tror jag är en bra sammanfattning.

MSN trilskas för övrigt fortfarande. Den mesta tiden vägras jag att överhuvudtaget loggas in, och därimellan försvinner hälften av de meddelanden jag skickar, eller någon försöker skicka till mig. Eller så blir jag helt enkelt plötsligt utloggad. Jag förstår egentligen inte varför jag försöker.

Jaja. Det ordnar sig väl det med.

Kommentarer
Postat av: Becks

Jag håller tummarna för dig! :)

2007-10-01 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback