"Shit, vad vuxen man känner sig när man bankar in saker i väggar"

Jag verkligen älskar Erik. Det är givetvis han som är upphovsmannen bakom titelns citat. Varför säger han så? Kom förbi en sväng, så ska jag visa vad som har "bankats in i väggarna". :-) Fint blir det i alla fall. Tycker jag. Jag pekar och Erik bankar. Dominant? Jag? Inte då...

 Det där dominanta hänvisar alltså på et av de fina korten jag fick på festen/födelsedagsfirandet som Louise och jag hade. Riktigt roligt, riktigt trevligt. Och mycket fint. Då syftar jag både på presenter, dekorering och trolliga personer. Ni som var där förstår nog. Jag vet inte om det är meningen att man ska hylla pyntet när man var med och gjorde det. Men Louise och jag hade i alla fall jättetrevligt både under förberedelser och fest, så det var en lyckad idé att ha fest ihop. Nu känner jag mig rätt färdigfirad för i år. Tilläggas bör att det här är det mesta firandet som jag har haft på bra många år. Jag vill inte ens försöka räkna efter. Jag har bara sparat en sak, och det är det lilla kuvertet från mormor. Misstänker att det kommer ett brev från Norge också, närmre på den rätta dagen. Så att jag kan skapa mig lite stämning trots Stockholmsturen. Nå, det blir trevligt det med.

Har några till saker att ta itu med idag, vilket jag skjutit upp lite väl länge. Ska väl helt enkelt kolla på de där sakerna. Snart.

Fars dag idag med. Så ett telefonsamtal hem blir det defenetivt. Ska försöka undvika att krocka med badkar eller sport. Får väl se hur det går. :-)


Kommentarer
Postat av: eBbA

O ja, festen var riktigt trevlig, även om just jag inte var med så länge... Kom sent och gick tidigt, men trevligt och fint och mysigt var det i alla fall! Tack så mycket!
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback