När ska jag lära mig?



 Jajja, nu är det i alla fall lite ordning på torpet :-)

 Fast rubriken syftar egentligen till det nya lösenordet till spexets interna sidor. Jag skriver fortfarande badkar varje gång jag ska in där. Det är ju inte det längre... jaja, men jag lär mig, det vet jag ju. Har ju ändå varit samma sak ett antal gånger nu. Från hasselmus till hockyspex till lönnsirap till flingsalt till badkar. Och nu årets... men det tänker jag inte lägga ut här. Det vore ju dumt. :-)

 Annars går förberelserna inför kvällens fest rätt bra. Ska väl se hur det går för Louise med löven, lite frisk luft är ju inte så dumt, annars finns det ju mer att göra. Mot telefonen, helt enkelt.

 Japp, det var väl det. Räcker så. För nu.
 Mest för att jag känner mig stressad. Fast lung stress... är det någon som förstår hur jag menar. Äh, skit samma.
 
Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback