Att handla onormala saker

Pynt, vi behöver pynt. Vad ska vi ha för pynt? Vad finns det? Jaja, det blir nog bra. Trots att vi inte hittade nån grön pappersduk. Däremot hittade vi all mat etc som vi vill ha. Det är kul. Det kommer bli superbra. Och grön "karamellfärg" (den hette inte så, och det stod inget om proportioner eller eventuella smakbisatser) men vad sjutton. Det blir superbra. Och te, och godis. Och dryck. Allt som behövs, helt enkelt. Både för de många och för de få. Och allt är planerat, och tider, och allt. Kan inte bli bättre. Ska bli riktigt kul på fredag, helt enkelt. Louise och jag har sl¨tt våra kloka hjärnor ihop, och resultatet får ni väl se, ni som kommer :-) Längtar till fredag.

Imorgon ska jag nog ta till lite småfix etc, och så den lilla "daten" med Matilda som står bra där, i min almanacka. Går nog fort, och så kan jag ge mig ut på stan och leta efter vissa specifika saker. Något för mina ben, bland annat.

Japp, det var nog allt för nu.
Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback