Ännu en tidig morgon

Är jag normal? Jag tvivlar lite... andra gången den här veckan som jag går upp klockan 5. Sen kan de där med jobb försöka få det till att alla arbetslösa är lata och bara sover bort hela dagarna. Inte jag.

Är dags för ännu en tur till Stockholm. Idag blir det konferens som Stadsbidraget (visst låter det kul?), och imorgon och söndag blir det HRFs Förbundsmöte. 90 pers idag och tror jag kom fram till att HRF:arna är runt 40. Mycket folk i helgen alltså, och ändå missar jag både Ungdomskonferensen i Göteborg och pysselhelgen i Örebro. Till min stora sorg. Pysselhelger är det fenomen. Ungdomskoferenserna också, ack så olika, ack så roliga.

Prioriteringar...

Nåväl, det ordnar sig.

Ska fixa det sista innan det är dags att gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback