Var kommer alla allergier ifrån?

Att bara lindra symtomen känns så otillräckligt. Visserligen är det helt avgörande för många, för det går inte att leva med alla dessa allergiska reaktioner. Men varför inte dra upp det onda med roten?

Jag har varit trött och hängig ganska länge nu. Nyser mer. Mer klåda på konstiga ställen (typ innuti öronen). Idag tror jag att mina ögon är lätt svullna. Jag kan bara inte öppna dem så mycket som jag vill.

Men jag vill inte leva på piller. Och sprayer. Och droppar. Även om de lindrar, så känns det så fel. Och jag tycker synd om alla dem som har det värre.

Vad är allergier, och var kommer de ifrån????? Och, hur blir man av med dem??????????

Kommentarer
Postat av: Jacob

Har du provat hyposensibilisering?

2007-05-02 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback