Trött, trots att jag fått ordentligt med sömn i helgen

Men det kostar på att hålla konsentrationen uppe. Idag har vi planerat en massa... det innebär mycket diskussioner.

 Men... det kanske är bättre att börja från början?

 Fredag:
 Gick upp tjugo över sex, och fixade och ordnade med mera... och så iväg till TC för att jobba ett par timmar. Syftet var att prata med vår kontaktperson, men han försvann, och jag mötte honom i dörren när jag väl var tvungen att gå. Så Jennifer och jag pratade ihop oss istället, och jobbade på lite...
 Så gick jag till resecentrum (passade på att köpa en glass på vägen) för att träffa de andra. Så hoppade vi på en beställd buss och for iväg. Vi kom fram, fördelades på rum, åt lunch, och lyssnade på en föreläsning. Ämnet var ledarskap/konflikthantering. Inte mycket nytt, så i stort sett hade jag hellre jobbat kvar i Örebro, och kommit senare, men det kan man ju inte veta från innan. Var hur som helst sjukt trött på kvällen, så jag gick och la mig redan klockan åtta, läste en timma, släckte klockan nio, sov en timma och vaknade av att mina rumskamrater kom in. Då var klockan tio, och de var så försiktiga så... minimal störning på en helt ok tid mao. Då var grannrummets högljudda prat desto mer störande, men det somnade jag ifrån efter ett tag. Så sov jag... länge.

 Lördag:
 Frukost
 Krishantering (och en egen privat kris under uppseglning pga allergi, men det löste sig tack vare en ytterst hjälpsam sambo som cyklade över halva Örebro för min skull. TACK ÄLSKLING)
 
Lunch
 Buss till Örebro för att lära oss vattenlivräddning och HLR. Mycket nyttigt, sånt kan man aldrig göra nog.
 Tillbaka till Uskavi där någon annans kris löstes med hjälp av rokad av byxor, vatten+tvål samt en hårtork. Fråga mig inte om mer detaljer, för det är inte min hemlighet. Så var det middag i alla fall. På kvällen var det lite lekar, och igen la jag mig tidigt. Den här gången var jag dock tvungen att köra ut lite folk ur min säng och ur rummet först. Men när de fattade att jag ville sova så lägrade sig lugnet. Mina rumskamrater ville också sova, nämligen.... detta var typ halv tolv, så inte var jag oresonlig.

 Söndag:
 Frukost
 Planering, planering, planering och en utvärdering. Tror jag fick med det mesta i utvärderingen. Och att vi fick med det mesta i planeringen. Är dock inte helt säker på vad jag lovat.... får se när Sabina mailar det hela.
 Lunch och sedan hemresa, då Therese och jag hoppade av bussen och fick skjuts av Jacob istället. Hela vägen upp till Brickebacken. *skönt* Kom hem 14, och är riktigt trött. Tror jag ska lägga mig och sova tidigt ikväll.


Kommentarer
Postat av: Jacob

Självklart ger jag er skjuts. Vad gör man inte för att fortsätta vara den snälla nallebjörnen jag är och för att få lite kvinnligt sällskap i bilen ;-)

2007-05-07 @ 20:50:13
Postat av: Jacob

förresten. är dte något fel på ditt kommenteringssystem?
Det syns inte alltid att du har fått kommentarer.

2007-05-07 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback