Hur ska jag hinna?

Det känns som det är för mycket inplanerat på för lite tid. Skit också!

Jaja... får väl helt enkelt leva med det. Jag känner mest att om jag tar mig ignom hela dagen, och får i mig lite mat också så kommer allt att fixa sig. Vet inte riktigt hur. I värsta fall får jag väl prioritera bort kvällens möte. Vore dumt, med tanke på att det är jag som skrivit dagordningen, men plugget går faktiskt först.

Balkonglådorna får nog vänta till imorgon efter vå r redovisning.

I övrigt... ? Jag vet inte... jag har en klåda i kroppen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt. Inte vet jag vad den beror på heller... vågar inte känna efter för noga, ifall det är allergi. Men det är också möjligt att det bara har att göra med att terminen går mot sitt slut. SISTA VECKAN. Terminen, och därmed också studietiden. Det är stort. Det är coolt.
*panikar*

Jaja... jag får väl fortsätta med mina morgonrutiner, så jag hinner iväg som jag ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback