Går jorden under sen?

Jag vet inte... på något vis känns det så...

 Det blev inget valstormöte för mig igår :-( Jag och Jennifer började dagen med att lyssna på redovisningar. Det var givande. Sen gav vi oss av till TC för att skriva ut hela personalhandboken, samt prata med vår kontaktperson. Därefter gick vi hem till Jennifer för att förbereda presentationen vi ska hålla idag. När jag rusade ut ur hennes lägenhet för att ta sista bussen hem (gick 23.10) hamnade jag i rena skyfallet. På något sätt är vädret stämt efter mitt humör... fallande, fallande, fallande, och aldrig tar det slut.

Jag är faktiskt mer nervös för vad som ska hända efter redovisningen. Vilken känsla i magen? Sen är det ju bara... SLUT. Hur gick det till? Jag har jobbat åt det hållet ett bra tag nu... men.... Hur gick det till?

Hur som helst... det är dags att skriva ut mm....

Det blir nog bra.

Jäjjjks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback