Det är intressant det där

Jag har ett icke oanseligt antal bokmärken på ett gäng människors bloggar. Jag känner helt enkelt många som gillar att skriva på det här sättet. Det är verkligen faschinerande att se hur olika stil det är, hur mycket man vågar vara ärlig om, vad man vågar lägga ut. Det är spännande.

Det är också intressant att läsa alla olika reflektioner över Spex-SM. Klart att det rör upp känslor, vi har ju alla jobbat hårt de senaste två månaderna (förutom vissa, som jobbat hårt längre än så). Vem som är värda vilka priser... vem som borde ha vunnit... tja... jag känner stolthet över min insats. Vi vann bästa kostym. Kostymgruppen var givetvis överlyckliga, och det var med all rätt som Sara tog emot priset. Hon har drivit det här arbetet, och hon har sytt bra mycket mer än oss andra. Och ändå... de två kostymer som jag gjort (en själv, och en tillsammans med Linda)... jag är riktigt stolt över min personliga insats. Jag har tänkt själv, jag har pyntat... "den behöver mer guld, här har du lite band" ja, och var ska det sitta? Vad blir snyggt? Det har varit riktigt roligt. Huruvida vi skulle tagit hem fler priser? Jag vet inte... jag missade för mycket av de andra spexen för att kunna avgöra det. Vi var bra.

Det jag framförallt skulle vilja veta är hur diskussionerna går i de andra föreningarna. Det måste ju spekuleras även där... vem var värda vilka pris? Nåväl... det har varit en kanonhelg.

Nu är det dags att se frammåt. Synopsis till nästa produktion. Styrelsens arbete... sånt!



Hade för övrigt en intressant diskussion med en viss person... undrar vad han tänkte... :-) (han är en av dem vars bloggar jag hittat, men det var ett tag sen den uppdaterades) Jaja... det ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tittar in och säger hej till en gammal kursares blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback