Greenroom blir så mycket trängre när det hänger affischer överallt

Jorå, så är det. Kom ner och titta efter om du inte tror mig. Plötsligt är det folk i varenda hörn, och de springer fram och tillbaka i jakt på pennor. Och så ska det göras, allt det där som man brukar göra. Föreställningsmässigt, menar jag. Byta dekor, ha rätt skor etc... beroende på vem man är. Jag har min egen plan för tacklandet av affischerna klar. Glasklar. Ska bara genomföra den också ;-)

Imorgon är det äntligen dags för sluttjutet. Sista föreställningen, sista festen. Det ska bli så skönt, och roligt! Och sorgligt... precis som det brukar vara. Och så blir det spännande att se vilka bus folk har lyckats med. Vad som går genom regis granskande nålsöga. Ack ja, sluttjutet är alltid spektakulärt. Och sen är spelperioden över, och det är dags att börja ägna sig åt allt annat igen. Studier. Vänner. Erik. Ja, allt det där som försummats de senaste veckorna.

För övrigt fick jag en ros idag! *hoppar och studsar* Tack Cissi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback