Fullbokad dag imorgon

Jag vet inte. Det är roligt, roligt, roligt. Men det är mycket nu. Dagen imorgon blir verkligen full. För mig, och för alla andra. Mariah beskrev känslorna bäst.

Imorgon:
11-13 sälja biljetter. Jag har fått nycklarna, så jag får hämta sakerna på kontoret.
         äta lunch. Vad och var vet jag inte, men det blir nog bra.
         kolla om stadgemotionen skickats, annars fixa.
13.30 träffa Jennifer och Susann och prata ihop oss inför seminariet.
14-16 hålla i ett seminarium tillsammans med Jennifer och Susann.
16-?? ja, gissa fem gånger. Aulan, aulan, aulan, aulan och aulan. Fixa i kostymlogen och vara allmänt kostymig. Jag har ju faktiskt fått Mariahs mandat att beordra folk ;-) Och så är det äntligen dags för GENERALREPETITION.

I övrigt är det fruktansvärt irriterande att det tar så lång tid att göra saker på blogg.se. Jag hinner läsa alla mina mail på samma tid som det tar att komma in så här långt, så att jag kan skriva mitt inlägg. Otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback