Regnet bara faller

Idag ger det mig mycket blandade känslor. Det är liksom både positivt och negativt. Regnet faller. Igår var det midsommarafton. Alla vet att det ska firas, men få verkar veta varför. Det var i alla fall trevligt igår. Alkoholen flödade. Misstänker att många mår "som de förtjänar" idag. Frågan är väl om alla förtjänar att må.... så. Jaja. Ikväll är det kalas. Det ska bli roligt. Cissi och jag pratade med varandra och tog fasta på själva kalastanken. Nu funderar jag på om jag kan åstakomma något sådant i klädväg också. Vore roligt. Nåväl... är väl helt enkelt tid att ta tag i vissa saker. :-D Ännu en dag, ännu en trevlig tillställning. Tror det blir mindre alkohol ikväll dock :-) Vilket kanske kan vara bra. Men regnet faller, och det gör mig lätt om hjärtat. Till och från i alla fall. Trots att regnet faller, faller, faller oavbrutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback