En massiv helg

Jag åkte på fredagen, och kom hem igår. Tre heldagar möten kan man nog säga. Tre punkter i almanackan i alla fall. Styrelsemöte, personalgruppsmöte och så ekonomi på kansliet. Träffade en revisor där... Har också pratat med lite olika folk om olika saker som behöver fixas. Konstigt det där... nyss kändes almanackan så tom, sedan fylldes den på en helg.

Det har gått ut en annons om att UH söker en kommunikatör också. Det är spännande. Inte för att jag på något sätt planerar att bli kommunikatör, utan för att jag lyckats blanda in mig själv i urvalsprocess, intervjuadne etc... äntligen. Men nu är det på riktigt. Det är riktiga människors framtid som kan avgöras av min kompetens och mina åsikter. Blir riktigt spännande att se hur många ansökningar det blir etc... riktigt spännande.

Styrelsemötet gick bra tror jag. Ett par trådar som jag behöver reda upp, och en almanacka som behöver stöd av sina systrar. Ska ordna det med.

Nä, på det stora hela är jag rätt nöjd med helgen, men oj vad mötena kostar. Vi gick igenom lite när vi tittade på ekonomin igår, använde några schabloner och kom fram till att de restrerande mötena i år kommer att landa på uppåt 25 000 kr/st. Förutsatt att vi lyckas hitta gratis möteslokaler. Men allt annat räknade vi i alla fall med, mat, boende, arvoden etc...

Nåväl... det är mycket som snurrar runt i huvudet just nu... jag borde antagligen också kolla på tåg.

Snart, snart, snart... måste bara ta det lungt först. Solen lyser ju. Det är varmt, och jag är inte frisk. Måstena måste helt enkelt vänta.



Imorgon är det dags för överlämning och sånt... det blir också spännande. Tror att jag har koll på det jag borde ha koll på. Jag ska bara fixa ett protokoll tills dess också.... nej, förresten... två protokoll blir det ju.



Nåväl... det är sommar, det är avslutningar, och jag påbörjar en massa nytt. Hur blev det så här?

Jag ska kolla upp några saker, så jag vet hur jag har det.



SOLEN LYSER!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack för tipset!
trevlig helg
Kram
Kattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback