Dagens ledord är ordning och reda



Jag började med att gå hårt ut och diskutera sommaren med Erik, samt att boka sista-minuten-biljett till Stockholm inför intervjuerna. Ska bli roligt att gå igenom det där. Bokade med marginal, så att jag hinner till kansliet innan den första kandidten (ok, den andra, men jag var itne med på första intervjun eftersom ÖBO var här och sprutade gift då). Blir spännande att se var vi landar, och vem som får börja på kansliet. Jag ska defenetivt ta med ansökningar och en del annat... ska fundera på ett par andra saker med.

Nästa steg är att diska, och det borde jag verkligen göra, för det borde jag gjort för ett bra tag sen. Men ja... kan skylla lite på säsongen. Jag börjar tro mer och mer på det där med korsallergier och pollensäsong. Borde antagligen gå till en läkare innan jag åker hem, så jag överlever. Hur mycket jag än älskar henne så.......

Ja... jag har lite mer planer, men ska inte sätta ribban för högt. Är ju viktigt att man kan känna sig nöjd med det man faktiskt gör, istället för att vara missnöjd med det man inte gör.

Så sådant är livet.

Hoppas på en regnpromenad också, vore trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback