Vem beställde allt regn?

Jag menar... det var inte jag i alla fall. Jag skulle vilja ha sol, sola... bada... *längtar* Med lite tur är det bättre väder nästa gång jag kommer hem. *håller tummar* Annars är jag på ett ganska nostalgiskt humör. Och så borde jag antagligen packa. Tillbaka till Örebro idag. Men men... ingen riktig brådska. Borde dock fundera över frukostar och sånt. Och så har jag en plan för ... ja. Det ordnar sig. Men många tankar som snurrar. Freia I linje med mina nosalgiska tankar sätter jag in en bild på Freia som valp. Hon är nog något av det sötaste jag vet. Och hon har vuxit ur en massa av sina konstiga fasoner. Så... nu ska jag roa mig med att läsa lite. Inget är som en god bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback