Jaha... nu är det... slut... vad ska jag då hitta på?

Det är iof inte så att det inte finns saker att göra. Det finns alltid saker att göra. Men Harry Potter är slut. Nu vet jag hur det går. Vilka som dör. Vilka som överlever. Vilka som lever. Och just nu känner jag mest tomhet. Det är det värsta jag vet när en bra bok tar slut. Mamma förstår mig där, det är en känsla vi delar. Och mamma ska få låna min bok. Snart bär det av till Gräfsnäs igen.... ska bara hinna med ett par fester och lite småfix först... och söka jobb, jobb, jobb. Kanske en dag ska det hela.... ja... det ordnar sig.

Och ut och leta imorgon... efter både det ena och det andra. Mycket på gång.... mycket......... Nåväl. Vad är väl en dag på balkongen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback