Jag vet att jag har rätt

Japp, så är det. Jag vet när de tillsattes och av vem. Och alla bevis vi hittat pekar som jag vill. Så, sorry Peter, men det innebär att du har FEL.

I övrigt har organisationsutskottet haft möte idag. Var väl bra, men vi tappade fokus lite efter lunch. Jaja... det ordnar sig. Kanske skulle försöka hitta på nått kul. Jag har ju faktiskt varit på Konsum idag och hämtat ut mitt paket. Spänningen är oooooooooooliiiiiiiiiiidlig!

Åkte till ÖRebro igår. Kom fram vid åtta, var väl hemma halv nio, och gick ner till systrarna ganska snart därefter. Tog med mig lite choklad, te och punch. Jag vet ju vad Cissi uppskattade mest. Lite kul att höra skvaller och diskussioner och spekulationer. Och naturligtvis musik och sång. Mer eller mindre live. De är ju sånna.... de där flickorna. Musikaliska. Hur som helst var det mycket trevligt.

Idag gick jag upp och började plocka undan saker. Vansinnigt hur mycket man kan sprida ut överallt.... *muttrar*

Nåväl. Peter tycker att jag ska skriva att han åkte rätt idag. Han hamnade varken i Kumla eller Frövi, utan i Örebro, där vi hade mötet. Bra gjort :-)

Nu, mot den där magiska världen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback