Fick ett mail, fick inte ett mail

Ja, det där kan låta konstigt för de flesta kan jag tro. Men förklaringen är löjligt enkel. Det handlar om olika mail. Ett mail innehöll ett besked jag väntat på... nedräkning pågår. Imorgon skickas... ja. Får väl se var det hamnar bara. Annars är det värt att åka till Örebro bara för det. Faktiskt. Funderar på om jag ska ta de andra så länge... det  var ju visserligen inte så länge sedan, men då blir det verkligen pinfärkst tills det är dags för den nya. Jaja... det blir nog bra. Förstår du inte vad jag syftar på? Det gör inget... det betyder inget för dig. Jag tror att bara den som kan räkna ut vad jag räknar ner till faktiskt bryr sig.

Det andra mailet så... det som jag inte fick... konstigt det där... fick ju ett telefonsamtal igår när han sa att han skulle.... fast det har å andra sidan hänt förr... "jag ska skicka ett mail" "flera mail" "i helgen" jo, tjenare!

Jaja... i övrigt är det väl i stort sett som vanligt här. Söker jobb för fullt.

Pappa och jag var inne i stan idag, letade efter tyg åt pappa (fanns inget) och köpte lite knappar mm åt mamma (men glömde mönsterpappret). Snart dags att dra igång de projekten. Jaja... det blir nog bra.

I övrigt... tja... grått, grått, grått så långt ögat når. Men vi har i alla fall beställt fint väder till imorgon när mamma är ledig. En tur på sjön! *längtar*

Ska nog gå över till lite annat nu... nu är ni i alla fall lite uppdaterade på vad som händer i mina trakter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback