Banker...

Det där med utökade öppettider. Jag tror ju på konceptet egentligen, men när det visar sig att de i alla fall inte har öppet när jag vill dit känns det lite onödigt. Förr i tiden visste man ju i alla fall vad som gällde. Då såg man till att det gick att ordna... jaja. Något har jag väl lärt mig.

Provade en del kläder på Cassels också. INGET passar. Är det fel på min kropp eller på modet? Är jag självgod om jag tycker att det är fel på modet? Det är väl ändå meningen att det ska gå att få tag på kläder till olika kroppstyper? Och så konstig ser jag faktiskt inte ut. Så det så.

Jaha... i övrigt... vet inte... planerar resten av sommaren, och söker jobb för fullt. Vill verkligen hitta nått snart. Veta att jag är HELT ledig fram till... [valfritt datum här] och att jag sedan börjar jobba. Och tjäna pengar. Inte för att livet är till för att tjäna pengar, utan för att man behöver pengar för att leva. Utgifterna minskar ju inte.... *suckar* Än är det ett tag till villa, volvo, vovve... men men... jag har i alla Freia här hemma. Och även om hon är en liten skitunge så är hon i alla fall högt älskad. Tänk vad mycket enklare livet varit om man fötts som hund. Äta, sova, leka. Inga bekymmer och alltid någon där som kan ta hand om en. Men å andra sidan... jag är faktiskt rätt nöjd med mitt liv. Alla dessa fantastiska böcker. Och människor. Naturen... allt!

En bild jag tog nere vid Kärleksstigen i Gräfsnäsparken:

image16

Bara fyra dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback