Studentmässa



 Jorå, idag var det ännu en gång dags för studentmässan. Den som sker i början av varje termin. På höstarna brukar vi försöka få folk att gå med i spexet och att köpa biljetter till nolleföreställning. Och så här på vårarna är det biljetter till föreställningsperioden som gäller. I år spelar vi 3-17 mars. I Churchill's hemliga tjänst eller Man krigar bara två gånger. Det kommer bli superbra. Förutom att ha pratat med prefekter gula serum-människor och två små söta asiatiskor och alla andra som passerar ett mässbord på fyra timmar (tro mig, det är många) så tåg jag också en tur runt de andra borden. Har nu plockat på mig anteckningsblock, tandborste och tandkräm, nån slags cyckellyse, massa godis och diverse pennor. Samt en del foldrar och sånt som antagligen kommer slängas. Gav adressen till folktandvården till Erik så han kan fixa det.

 Har också träffat min handledare för C-uppsatsen. Blir nog bra. Funderar på att sätta av nån veckodag (en eller två) per vecka tills jag blir klar. Känns inte som att det är jättemycket kvar. Vet ju vart fokus ligger.

 Ikväll är det styrelsemöte med spexstyrelsen som gäller. En del intressanta diskussioner väntar och, ja... det blir nog bra. Får väl hålla ett öga på mailboxen också. Skulle väl tycka att om man ska ändra tid så sent innan så är det nog en bra idé att ringa runt snarare än att skicka ett mail. Jag har sett det, men jag svarar först när jag sett hur andra reagerar. Det är inte som att jag är svår att få tag på liksom. Finns både telefon och MSN. Mmm... blir nog bra.

 Hur som helst... känner mig ganska trött, men det ger sig väl. Ska recharge lite, och så middag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback