Ny vecka, nya problem



 Men avslutningen på den förra var i alla fall HELT FANTASTISK. Först provföreställningen där man fick se hur allt hänger ihop. Inte för att vi är klara, långt ifrån. Men det syntes att det kommer bli sjukt bra. Och så festen, festen, festen. Det är inte varje dag man får gå på kungligt bröllop. Särskilt inte ett där prästen blir sjuten och alla bara fortsätter som om inget hänt. Och så bröllopsmiddag med nio rätter. Och alla var utklädda till kungligheter, dessutom med dresscross. Själv var jag kronprins Felipe av Spanien. Fick bassning av min "far" för att jag inte hade slips. :-) Det var en härlig lördag.

 Den här veckan... började igår. Började dåligt. Så illa att jag stannade hemma från föreläsningen. Idag däremot tänker jag gå ner. Måste lämna in en bok, och fixa ett par andra saker också.

 Annars... jag försöker hålla sakerna flytande,  men jag vet inte. Får mest panik.

 Imorgon ska jag jobba mer med uppsatsen. Det var länge sedan sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback