Mot Åre imorgon, tillbaka här på söndag kväll



    Vet inte riktigt hur jag ska få det att passa med mina studier. Eller hur det ska gå med ekonomin.  Känns även som att planeringen är helt... *välvalt censurerat ord* Vi ska komma fram på torsdag morgon efter en hel natt på ett tåg. (Jag som är så hemsk innan frukost, och om jag inte får sova... *bävar*) Men stugan kommer vi inte in i förrens 15, så bagaget ska stå... på stationen medans vi åker skidor. Jag försökte styra upp matplaneringen, men blev nedröstad på det mesta. Nåja, trots den usla planeringen (hade jag varit den som initierat det hela hade det sett HELT annourlunda ut, och jag hade valt annat sällskap) kommer det säkert bli trevligt. Om inte annat så ska det bli skönt att få komma ut i backen. Och för resten av tiden finns det ju böcker. Jag ser verkligen fram emot att spänna på mig skidorna igen. Kanske kan åka till Sälen nån gång när mina föräldrar åker dit med, om det nu blir nån snö där. Enklare, billigare, och rutinen invand sedan MÅNGA år tillbaka.

 Jag vet inte... det känns som om jag svamlar lite, men... ärlighet varar längst sägs det ju, och just nu är jag svamlig. Och negativ. Fast med längtan i benen. *konstigt*

 *borta*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback