Jag vill kramas



 Men inte finns här någon att kramas med. Orättvist. Jag vill ju bara ha lite närhet.

Nåja... Erik kommer hem i eftermiddag. Han är nog inte så nödbedd. Fast jag är förkyld. Så tät i näsan att det är svårt att andas, och en hals som... ja...



Annars... sängen är bäddad. Med överkast och allt. Tänk så mycket mer ordentligt det ser ut bara på så lite. Och Eriks julklappar ligger där så fint... brevid posten. Tror han uppskattar presenterna mer... men jag vet ju inte vad det är i hens brev. Men ja.... paketen har jag koll på ;-)



När jag kom hem till Örebro i lördags låg Rabalder i brevlådan. Det är en rolig tidning. Särskilt när jag till min stora förvåning hittade mig själv på framsidan. Det var jag liksom inte beredd på. Inte någon stor bild, mind you, men... ändå. Och när jag hittade artikeln och bildtexten... :-) Jaja, det är inte fel. Det är bara inte så jag skulle beskriva situationen. Vilket tyder på att jag lyckades. Åtminstone bitvis.... Det egentliga syftet blev inte uppfyllt.




I övrigt... jobbar på min uppsats som vanligt. Börjar faktiskt komma någon vart, men jag ligger fortfarande efter min planering, vilket är surt, eftersom det snart är en ny termin då jag kommer ha andra saker att arbeta med. Vore ju bra att bli klar med den här terminen först liksom. Så det är bara att jobba på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback