Ångest



  Jag läser ett gäng bloggar på regelbunden basis. Man får lära sig så mycket om dem man läser om. På något vis är det enklare att vara ärlig och utlämnande i text. Jag vet ju inte heller vem som läser. Utom när jag får respons på något jag skrivit. Det är kul.

 Men det är mycket ångest runt omkring mig just nu. Många som har mycket att fundera på, som inte alltid mår så bra. Önskar att jag kunde vara där för er alla. Önskar att jag kunde vara en famn att krypa in i. Tyvärr kan jag inte det. Jag ser knappt människor utom Erik om dagarna för jag sitter hemma och har ångest över min uppsats. När jag inte sitter hemma och skriver febrilt.

 För övrigt... förkylningen har nästan släppt nu, jag är fortfarande lite snuffsig, men det räknas knappt. Idag skulle jag inte tveka att träffa folk, för snuffs smittas inte. Och inte sätter det sig på orken heller. Idag skulle jag nog höra vad folk säger.




 För övrigt har jag fått en massa motioner i mailboxen idag. DET är roligt. Äntligen närmar sig årsmötestiderna. Jag lägtar. Kalla mig tokig om du vill, men jag längtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback