Soppa och mackor

Det är lite komiskt...
Jag satt och funderade högt på om jag skulle ta nån macka så här till kvällen, för det är ju gott. Och då började Erik prata om soppor, och jag nämnde nån vi hade hemma. Resultatet: Erik äter mackor, och jag soppa. ;-)

Nä, jag är mycket lugnare nu än jag var förut idag. Tror det intelligentaste i föregående inlägg var det där med kvadraterna. För om både Erik och jag är på dåligt humör så multipliseras det med varandra, och resultatet blir ilska i kvadrat. Eller, andra dagar, när vi är mer positiva, kärlek i kvadrat. Eller glädje i kvadrat.

Hur det blir när vi "drar åt olika håll"...? Tja... konstigt är nog det bästa ordet. Och med det lämnar jag det.

Och flyttar över min uppmärksamhet till soppan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback