Kan det inte vara mer tråd på en trådrulle?



 Igår började jag på min... klänning får jag väl kalla det. Men den blir tvådelad. Jag ÄLSKAR hur som helst färgen. Lite osäker på vad jag tycker om materialet, egentligen, men... hur som... det ritades mönster... och klipptes... och klipptes tyg... och sick-sackades... och så tog tråden slut. Jag körde klart sick-sacken ändå, med annan tråd, för den ska ju inte synas, men... jag hade ju velat börja med det riktiga syendet. Men det får alltså vänta.

 Idag är det seminarium som gäller.  Sen ska jag fixa lite saker etc... det blir nog bra. Kanske hinner köpa en ny trådrulle också.

 I övrigt.... vet inte. Är mest trött nu. Vaknar väl till så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback