Pepparkaksdeg, advent, städning

Erik fixar med pepparkaksdegen, och jag ska snart städa lite. Har dock startat bra med citronsyra i en ho eller två. För övrigt är pluralet av ett mu givetvis flera mus. :-) Kom vi (jag) fram till igår när vi jobbade på Time Warp och Thriller. Bra texter blev det. Hmmm... tänkte boka biljetter till Norge idag, men si det gick inte. De säljer inte utrikesbiljetter på helgerna. Vansinnigt, men ok, får väl ta det imorgon då. *suckar*

Var adventsmys hos Becks igår. Var mysigt, och när de flesta gått hade Cissi, Becks och jag lite internpolitiska diskussioner. Starka åsikter? Jag? Nåväl... Det ordnar sig. Något har jag nog fått fram, och kanske igenom. Strukturera upp saker är ändå min speciallité. Och det var liiiiiiiiite väl många misstag i en enda beredning för att man bara ska låta det passera.

Näpp, dags att städa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, pratar vi mu i bemärkelsen koläte som är det nog snarare flera mun.

2007-12-05 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback