God morgon, god morgon

Hör fåglar sjunga glatt. Men jag hör inga fåglar, jag hör bara det fallande regnet. Härligt. Ska bli skönt att komma ut. Synd bara att det är så tidigt på morgonen, men jag vaknar snart, och då är allt bättre.

Jo, du gissar rätt, jag ska till Stockholm igen. Och träffa HRF. De är så söta :-)

Hur som helst, jag har faktiskt inget emot att gå upp så här tidigt på morgonen, så länge det är för något meningsfullt. Som nu.

Dags att fortsätta bestyren, så att jag inte missar bussen, inte missar tåget, inte missar mötet. För det vore ju synd, nu när jag gått upp så tidiget.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Regn=härligt? Nja, knappast. Men det är faktiskt en ganska mysig känsla att höra regnet slå mot fönstret. Tyvärr försvinner den känslan så fort den första regndroppen kommer i kontakt med mitt ansikte...

2007-12-10 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback