Håller mina planer?

Nja, kanske inte. Men jag är villig att göra ett försök. Kanske ska jag ta saken i egna händer, då mina behov inte är samma som deras. Särskilt som att det jag gör på intet sätt hindrar dem från att göra vad-sjutton-som-helst. Väldigt lustig kombination dock... hmm... jaja.

Många funderingar idag. Har filosoferat hela morgonen, och tror att jag närmar mig någon form av beslut. Ska ta ett par till ekvationer in i kalkylen. Tjo senare, inte det minsta skadad :-)

Gårdagskvällens fest var inte särskilt rolig. Jag tröttnade ganska snabbt, men höll ut ett tag. Tror jag gick nånstans mellan tio och halv elva på kvällen. Sen gick jag hem och satte mig framför datorn. MYCKET roligare. Tack vare Becks, iof, men ändå. Kvällens fest hyser jag inga tvivel om. Jag vet vad de kan, så :-) Det kommer bli hur kul som helst!

Och så råkade jag visst lova att jag ska städa på söndag. Kan jag väl. Särskilt när det innebär att jag får ett "tack för att du finns" att spara i minnet ;-) Jaja. Det blir bra. Det blir bra. Saker ordnar sig. Det blir bra.

Nu, dags att ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback