Förbannande ÖBO och deras konstigheter

Jag menar, seriöst... hur många gånger har jag blivit väckt av slagborrarna vid det här laget. Jag orkar verkligen inte. Jag vill bara sova. Sött och trött. Och gå upp på tider som jag bestämmer själv. Jag har valt att gå upp 4 vissa morgonar (fast det var ett tag sen) och jag har valt att gå upp 10. DET är inte huvudsaken. Huvudsaken är att det är JAG som bestämmer. JAG som träffar ett val. Det är jag som hatar ÖBO. *suck*

Annars kom det lite brev idag. Kul. Tur, för annars hade de fått hänga konstigt i dörren tills jag kommer hem på onsdag, och så kan vi inte ha det.

Funderar fortfarande på om jag ska skicka iväg ett litet mail... tror det blir så. Vi får se. Måste packa lite också innan jag ger mig av. Har lite sistaminutentankar där med att ta hänsyn till.

I övrigt... ska bli roligt att träffa Erik igen. *saknar* Ska bli kul att gå på bröllop. *spännande*

Längtar allra mest efter att krama min pojkvän. Men snart så.... bara några timmar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback