Fixar och ordnar

För varje sak man gör och klarar av är det en sak mindre kvar att göra. Håller på och bockar av för fullt. Får mer och mer ordning på tillvaron. Inget ger en inre tillfredsställelse som att mailbomba lite. :-D Att dessutom ha uppe ett par-tre konversationer på MSN, då känns det verkligen som att man gör något. Vore dock skönt att försöka få ordning även på det som finns utanför datorn. Ska nog ta tag i det. Snart....

Tja... vet inte så mycket i övrigt. Umgås med en del funderingar. Kan vara en intressant idé, men jag vet inte... det finns så många osäkerhetsmoment. Men, men... jag vet inte. Kan ju bli alldeles strålande bra också. Är hur som helst något som jag vill räkna på. Egentligen vill jag dessutom gå en annan väg, men.... ah, det är stora frågor. Tur att jag inte behöver fatta några beslut än på ett tag.

Nu, mer rörelse, more outside the computer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback